KuroKaktus Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Hej. Jo det är så att jag inte kommer in på min raouter. Jag kommer inte gör det man ska och den går igång. Men det är nåt fel. Det var nåt med dcl eller nåt. Hur endrar man och om nån vet vrf det är så så säg det gjärna. tack i förhand. MVH: Jacob. PS: Har gigabyte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Hej. Jo det är så att jag inte kommer in på min raouter. Jag kommer inte gör det man ska och den går igång. Men det är nåt fel. Det var nåt med dcl eller nåt. Hur endrar man och om nån vet vrf det är så så säg det gjärna. tack i förhand. MVH: Jacob. PS: Har gigabyte! Prova att starta om den, alltså dra ut strömsladden. Funkar alltid för mig när den strular. *Router Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag hade bara stängt av den och testat. Men det funka. Tack så mycket =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag hade bara stängt av den och testat. Men det funka. Tack så mycket =D bra att de funka. annars så finns det en liten liten knapp som det står "reset" på. ta en nål o tryck på den iaf ngt annat problem kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 På datorn eller routern? Iaf. Om det är på routern så hade jag testat att trycka av raoutern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 På datorn eller routern? Iaf. Om det är på routern så hade jag testat att trycka av raoutern. ska finnas på routern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 På datorn eller routern? Iaf. Om det är på routern så hade jag testat att trycka av raoutern. ska finnas på routern Dom brukar säga att man ska dra ut strömkabeln till routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 På datorn eller routern? Iaf. Om det är på routern så hade jag testat att trycka av raoutern. ska finnas på routern Dom brukar säga att man ska dra ut strömkabeln till routern. de funka nog bra de med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Reseta routern är nog inte den bästa idéen, då måste man ställa om alla inställningar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.