Hoppa till innehåll

Hello Spotify! Bye Bye Nedladdad Musik


Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Hejsan!

 

Fick precis mitt Spotify account, och jag kan bara säga en sak. Det är grymt!

Jag tror verkligen att det här kan bli en spark i skrevet för den olagliga fildelningen därför att det mesta av musik som laddas ned används av ungdomar som lyssnar på musiken på dator. För de som inte orkar så använder de alternativt YouTube. Och då kommer ju Spotify väl till pass.

 

Hoppas att den här tråden blir godkänd, för vi debatterar inte direkt för fildelning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Med spotify, kan man liksom ladda ner ett helt album lr nått och lägga det som en playlist?

Du kan endast streama musiken, vilket betyder att du INTE kan ladda över musiken du har på Spotify till tex din Ipod.

 

Ok, men kan jag typ streama ett album och lyssna på det medans jag spelar utan att behöva typ söka upp nästa låt mellan varje låtbyte?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med spotify, kan man liksom ladda ner ett helt album lr nått och lägga det som en playlist?

Du kan endast streama musiken, vilket betyder att du INTE kan ladda över musiken du har på Spotify till tex din Ipod.

 

Ok, men kan jag typ streama ett album och lyssna på det medans jag spelar utan att behöva typ söka upp nästa låt mellan varje låtbyte?

 

Har aldrig testat att streama ett helt album men skulle vara ganska dåligt om man inte kunde göra det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med spotify, kan man liksom ladda ner ett helt album lr nått och lägga det som en playlist?

Du kan endast streama musiken, vilket betyder att du INTE kan ladda över musiken du har på Spotify till tex din Ipod.

Ok, men kan jag typ streama ett album och lyssna på det medans jag spelar utan att behöva typ söka upp nästa låt mellan varje låtbyte?

 

Har aldrig testat att streama ett helt album men skulle vara ganska dåligt om man inte kunde göra det.

 

 

såklart man kan göra det, men jag stör mig åp att man måste radera varje sökning man gjort för hand annars raddar dom upp sig i en lång lista

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...