Gäst Justfiwi Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Hejsan! Fick precis mitt Spotify account, och jag kan bara säga en sak. Det är grymt! Jag tror verkligen att det här kan bli en spark i skrevet för den olagliga fildelningen därför att det mesta av musik som laddas ned används av ungdomar som lyssnar på musiken på dator. För de som inte orkar så använder de alternativt YouTube. Och då kommer ju Spotify väl till pass. Hoppas att den här tråden blir godkänd, för vi debatterar inte direkt för fildelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Synd bara att det är så många som skaffar Spotify olagligt också :P Så det är en liten rolig twist. Men alla vi som fått via invite eller betalat kan ju njuta lugnt :) Men ja, en minskad nerladdning av musik ser vi nog snart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Spotify är grymt härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Jepp, spotify är skönt för att det är ett program, och inte som last.fm som man måste sitta vid via webben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Jepp, spotify är skönt för att det är ett program, och inte som last.fm som man måste sitta vid via webben.Last.fm har ju en klient annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Spotify duger, inte mitt första handsval direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Med spotify, kan man liksom ladda ner ett helt album lr nått och lägga det som en playlist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Med spotify, kan man liksom ladda ner ett helt album lr nått och lägga det som en playlist? Du kan endast streama musiken, vilket betyder att du INTE kan ladda över musiken du har på Spotify till tex din Ipod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Tycker att det är ganska okej. Men som nomatic sa "inte ett första handsval". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Med spotify, kan man liksom ladda ner ett helt album lr nått och lägga det som en playlist? Du kan endast streama musiken, vilket betyder att du INTE kan ladda över musiken du har på Spotify till tex din Ipod. Ok, men kan jag typ streama ett album och lyssna på det medans jag spelar utan att behöva typ söka upp nästa låt mellan varje låtbyte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Med spotify, kan man liksom ladda ner ett helt album lr nått och lägga det som en playlist? Du kan endast streama musiken, vilket betyder att du INTE kan ladda över musiken du har på Spotify till tex din Ipod. Ok, men kan jag typ streama ett album och lyssna på det medans jag spelar utan att behöva typ söka upp nästa låt mellan varje låtbyte? Har aldrig testat att streama ett helt album men skulle vara ganska dåligt om man inte kunde göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Med spotify, kan man liksom ladda ner ett helt album lr nått och lägga det som en playlist? Du kan endast streama musiken, vilket betyder att du INTE kan ladda över musiken du har på Spotify till tex din Ipod. Ok, men kan jag typ streama ett album och lyssna på det medans jag spelar utan att behöva typ söka upp nästa låt mellan varje låtbyte? Har aldrig testat att streama ett helt album men skulle vara ganska dåligt om man inte kunde göra det. såklart man kan göra det, men jag stör mig åp att man måste radera varje sökning man gjort för hand annars raddar dom upp sig i en lång lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.