Gäst Justfiwi Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Har installerat Windows 7 Beta Build: 7000. Och nu till problemet: Typ var 20 - 40 sekund så kommer det upp ett ljud. Det låter som att man drar ut en USB-kontakt, ding dong. Elelr som att en enhet kopplas ur. Någon som vet hur man åtgärdar detta? Eller överhuvudtaget vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Kolla vid klockan om någon ikon försvinner eller poppar upp, det låter som problem med drivisarna för någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Tänk på att det fortfarande är i beta och du kommer förmodligen stöta på flera liknande buggar, och jag tror inte att så många här på fuska vet hur man fixar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Hittade det nu Forlorn, tack för tipset. Jag gick in på Koppa säkert bort USB-saker osv. Och där såg jag att det var fingeravtrycksläsaren som ploppade upp och ned... TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 I'm here for you <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.