Megaman67 Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Jag undrar om Sega Superstar Tennis till wii är värt att köpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Lovar. Du har roligare med Wii sports tennis än med Sega super star tennis. Om jag skulle vara dig skulle jag vänta ett tag till Wii remaken av Mario tennis kommer ut. Detta kommer bli fantastiskt :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag trodde att Sega Superstar Tennis var roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 det är jätte roligt jag spelar som grisen BRUNO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 det är jätte roligt jag spelar som grisen BRUNO Du vet ingenting det spelet suger hårt NO OFFENCE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jag trodde att Sega Superstar Tennis var roligt. Det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jag trodde att Sega Superstar Tennis var roligt. Det är det inte. det är inte kul. Och nej ,det är inte värt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 (redigerat) Om jag såg någon köpa det hade jag tagit det ur han/hons händer och slått sänder det med en spade Redigerat 17 Januari 2009 av ColdIce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.