Hoppa till innehåll

Source-baserade Spelen...


Gäst 55_66

Rekommendera inlägg

Hej! Jag har ett äldre grafikkort hos min mamma det är en: FX5200/ 128 mb och ram-minne på 512 mb processor: 2,4

så kommer min dator klara av dem source-baserade spelen som t.e.x. Half Life 2, Counter Strike Source och Portal?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag har ett äldre grafikkort hos min mamma det är en: FX5200/ 128 mb och ram-minne på 512 mb processor: 2,4

så kommer min dator klara av dem source-baserade spelen som t.e.x. Half Life 2, Counter Strike Source och Portal?

Du kan spela counter strike:soruce utan problem.

Men HL2 och portal kommer lagga extremt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja det komma nog lagga ganska mycket men kolla här Testa vilka spel din dator klarar av... Tryck här.

Enligt det där testet så funkar spelet finfint men tack för tipset... Det skulle kunna vara värt en tjuga :)

 

Okej den pallar Half Life 2 på allt det högsta och Portal på allt det lägsta... Yippie!

 

Du kommer kunna spela alla dessa spel. För det testet är verkligt, tro på det. Jag köpte Left 4 Dead och sedan gjorde testet och kollade om det fungerade att spela det på min dator, men det gick tyvärr inte. Så jag skall köpa ett nytt grafikkort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det testet kan visst ljuga,enligt den kan jag inte spela BF2,men alla BF2+Originalet fungerar perfekt.

 

Kanske det stod att den inte klarade det på rekommenderat?

 

 

 

Då har du säkert skaffat ny dator, för det testet skulle bli polisanmält om det ljög.

 

Det är bra att man kan polisanmäla isåfall.

 

 

OCH jag tror inte att Java-program ljuger.

Och jag vet att Java är ett programmeringsspråk men ändå.

Redigerat av 55_66
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det testet kan visst ljuga,enligt den kan jag inte spela BF2,men alla BF2+Originalet fungerar perfekt.

Du jag tror jag håller med dig. Jag skaffade Hitman: Blood Money och tog det där provet och det stod att det skulle klara det på allt det näst högsta men det måste ljuga som ******* för det laggar i menyn och allting och det betyder oftast att spelet blir för svårt att ta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...