iEliteCookie Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 hej jag undrar om jag ska skaffa Fabel 2 men e osäker om det e bra ska jag köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 jag är också osäker... men jag tycker du ska skaffa fable 2 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Fabel 2? Har aldrig hört talats om det spelet. Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Och självklart ska ni vara så malliga att låtsas som om ni inte vet vad det är för spel bara för att han har stavat fel :P :P :P... Vet dock inget om spelet, och det var lite synd att de inte släppt ett Demo på Xbox Live Marketplace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Om du gillade ettan är tvåan ett klart köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 ganska kul men tar för fort tills man äger allt och har klarat ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 ja, men nu har det ju kommit en expansion (ska köpa den snart) :D men den är nog inte så lång... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 ja, men nu har det ju kommit en expansion (ska köpa den snart) :D men den är nog inte så lång... :( Den kostar ju bara 800 points (90:-) så den kan inte vara så lång. Läste någonstans att den bara hade 3 nya uppdrag. Antingen var det 3 nya uppdrags kedjor eller så svamlade bara killen som skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.