KuroKaktus Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Hej. Jo när jag skulle snacka med en kompis med mikrofon kom detta fram: Den här datorn har inget ljudkort eller ett ljudkort är inte valt. Messenger är inte tillgängligt för tillfället. Försök igen senare. (0x8ac70004) Den som är stor undrar jag mäst om. För jag tror jag har pratat med det för på denna dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Tanka senaste drivrutinerna till ljudkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Det beror på vad du har för ljudkort. Tror du kan hitta det på kontrollpanelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Gå in på tillverkarens hemsida och ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Starta MSN och klicka på Verktyg Konfigurera Ljud och video.. Sen är det bara att välja ljudkortet och snacka. //XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) Detta kom fram när jag skulle ta det där med konfigurera ljud och video. http://img149.imageshack.us/my.php?image=hjlpcm6.jpg Redigerat 14 Januari 2009 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Vad har du för ljudkort? Leta upp "*ditt ljudkorts namn* drivers" på google och ladda ner så borde det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Detta kom fram när jag skulle ta det där med konfigurera ljud och video. http://img149.imageshack.us/my.php?image=hjlpcm6.jpg Jag vill veta detta. Varför kommer det fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Detta kom fram när jag skulle ta det där med konfigurera ljud och video. http://img149.imageshack.us/my.php?image=hjlpcm6.jpg Jag vill veta detta. Varför kommer det fram? För ditt operativsystem inte kan kommunicera med ditt ljudkort korrekt.Testa de alternativ vi skrivit ett flertal gånger ovanför. Återkom sedan när du testat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.