Pimme Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Tjena kolleger. Har en liten undran om det är någon som är villig att låna ut sitt minneskort till mig så jag kan kopiera GT4 filen? Blev av med mitt minneskort vid en flytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Du tror att nån bara skickar ett minneskort till en främling? Zomg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pimme Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 (redigerat) Du tror att nån bara skickar ett minneskort till en främling? Zomg. Nä jag hade hoppats på någon i min närhet som jag kunde åka hem till. Redigerat 13 Januari 2009 av Pimme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Du tror att nån bara skickar ett minneskort till en främling? Zomg. Nä jag hade hoppats på någon i min närhet som jag kunde åka hem till. Säg vart du bor då istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pimme Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag bor i nordväst skåne. Sorry glömde det i förra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Tjena kolleger. Har en liten undran om det är någon som är villig att låna ut sitt minneskort till mig så jag kan kopiera GT4 filen? Blev av med mitt minneskort vid en flytt. lol ingen kommer skicka ett minneskort till dig.. köp ett nytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Mom says: Don't talk with strangers :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcusturbo Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Tror du att jag skulle lämna ut ett minneskort till någon utomstående, glöm det. Du får väl köpa dig ett nytt då herregud! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg