addeB Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 köpte ny dator under lovet men nu när jag ska installera några fonter så funkar det inte att packa upp dom från .zip arkivet... det kommer upp nåt medelande när man försöker med "unknown file type" eller nåt liknande :( vad ska jag göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 har du winrar? testa att ladda ner den igen ifall det blev något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Du måste packa upp dom ur .zip filen och sedan lägga dom i C:\WINDOWS\Fonts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 köpte ny dator under lovet men nu när jag ska installera några fonter så funkar det inte att packa upp dom från .zip arkivet... det kommer upp nåt medelande när man försöker med "unknown file type" eller nåt liknande :( vad ska jag göra???Är det Vista eller XP eller ..................? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Extrahera inte direkt till /fonts, extrahera dem till skrivbordet och dra dem till mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) jo, men det går inte att extrahera, och jag har testad med både winrar och winzip.... och jag har vista edit: fixade en bild... Redigerat 14 Januari 2009 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Då behöver du bara högerklicka på fonten och sen trycka på "Installera" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 jo, men jag kan ju inte packa upp den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Om du tex går in på Dafont.com så trycker du på "Download File" sedan så extraherar du den i winrar. Efter du laddat ner den, öppnar du den och sedan står det "Extract" på Engelska och där får du klura ut vad du skall göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 jo, men det går inte att extrahera, och jag har testad med både winrar och winzip.... och jag har vista edit: fixade en bild... Det måste vara en fel i filen då, var laddade du ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 på da font, och member jag vet hur man extraherar jag vill bara ha hjälp med hur jag ska få det och funka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Extrahera till skrivbordet, och därifrån drar du den till fonts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.