Fality Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Häng en lampa över sensorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Häng en lampa över sensorn.Men vilken bra lösning! och sen, när man tar bort lampan? Eller ska man vara tvungen att gå omkring med en lampa hela tiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Vad f*n gör manualen hos en kompis? Sitt i ett ljust rum, tills han är hemma igen då. Det eller Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Häng en lampa över sensorn.Men vilken bra lösning! och sen, när man tar bort lampan? Eller ska man vara tvungen att gå omkring med en lampa hela tiden eller? Nu förstår jag inte hur du tänker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Häng en lampa över sensorn. Men vilken bra lösning! och sen, när man tar bort lampan? Eller ska man vara tvungen att gå omkring med en lampa hela tiden eller? Nu förstår jag inte hur du tänker. Tror inte han fattar att du vill att han sitter still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Vad f*n gör manualen hos en kompis? Sitt i ett ljust rum, tills han är hemma igen då. Det eller Google. Ja, jag öppnade liksom själva förpackningen där. Men hmm... får väll göra så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Vad f*n gör manualen hos en kompis? Sitt i ett ljust rum, tills han är hemma igen då. Det eller Google. Ja, jag öppnade liksom själva förpackningen där. Men hmm... får väll göra så ..... Okej..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Vad f*n gör manualen hos en kompis? Sitt i ett ljust rum, tills han är hemma igen då. Det eller Google. Ja, jag öppnade liksom själva förpackningen där. Men hmm... får väll göra så ..... Okej..... Men finns det ingen som vet om det finns andra modeller med detta "alternativ"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.