laynus Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Hej jag installerade windows 7 för några dagar sen har fått ordning på allt förutom internet anslutningen. Det går inget bra för windows 7 hittar inte mitt nätvärks kort när jag försöker installera drivrutinerna vill den bara avinstallera. Har nåt d-link! Hur ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Hej jag installerade windows 7 för några dagar sen har fått ordning på allt förutom internet anslutningen. Det går inget bra för windows 7 hittar inte mitt nätvärks kort när jag försöker installera drivrutinerna vill den bara avinstallera. Har nåt d-link! Hur ska jag göra?? Nätverkskortet kanske inte funkar till Windows 7 (vad vet ja :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Det kan vara så att drivrutinerna inte är gjorda för Windows 7. Det har ju inte släppts än. Det är ju bara betan som har släppts. Så det är nog ingen utvecklare som räknar med att hemanvändare ska använda det och deras hårdvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Däremot så brukar drivrutinerna för Vista att funka. Nu vet jag dock inte vilka drivrutiner du provar, men testa de för Vista som du säkert kan hitta på D-links hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Det att den inte hittar kortet alls och jag ska testa med ett annat nätvärks kort snart för jag har ett usb också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.