Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Skrivet 15 Januari 2009 Jag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar. Om ni vill ha den, så finns jag i Stockholm. Skriv i denna tråd om ni är intresserade. Bandit Volym fyra. Citera
prophet Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Skrivet 16 Januari 2009 Jag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar. Om ni vill ha den, så finns jag i Stockholm. Skriv i denna tråd om ni är intresserade. Bandit Volym fyra. Gör du den själv? "Den kommer kosta" Förstår inte riktigt :/ Citera
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Skrivet 16 Januari 2009 Jag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar. Om ni vill ha den, så finns jag i Stockholm. Skriv i denna tråd om ni är intresserade. Bandit Volym fyra. Gör du den själv? "Den kommer kosta" Förstår inte riktigt :/ Nej, nej. Jag skall sälja denna Banditskiva. Har aldrig använt den heller. Så den är fin och orepad. Om du är intresserad, så skicka ett PM till mig. Citera
prophet Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Skrivet 17 Januari 2009 Jag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar. Om ni vill ha den, så finns jag i Stockholm. Skriv i denna tråd om ni är intresserade. Bandit Volym fyra. Gör du den själv? "Den kommer kosta" Förstår inte riktigt :/ Nej, nej. Jag skall sälja denna Banditskiva. Har aldrig använt den heller. Så den är fin och orepad. Om du är intresserad, så skicka ett PM till mig. Vad är en banditskiva? Citera
MaryJane Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Skrivet 17 Januari 2009 Jag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar. Om ni vill ha den, så finns jag i Stockholm. Skriv i denna tråd om ni är intresserade. Bandit Volym fyra. Gör du den själv? "Den kommer kosta" Förstår inte riktigt :/ Nej, nej. Jag skall sälja denna Banditskiva. Har aldrig använt den heller. Så den är fin och orepad. Om du är intresserad, så skicka ett PM till mig. Vad är en banditskiva? Tror den kommer från bandit rock. Citera
prophet Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Skrivet 18 Januari 2009 Jag säljer en Bandit CD-skiva. Den kommer kosta 150 kronor att köpa. Den innehåller 40 stycken Rocklåtar. Om ni vill ha den, så finns jag i Stockholm. Skriv i denna tråd om ni är intresserade. Bandit Volym fyra. Gör du den själv? "Den kommer kosta" Förstår inte riktigt :/ Nej, nej. Jag skall sälja denna Banditskiva. Har aldrig använt den heller. Så den är fin och orepad. Om du är intresserad, så skicka ett PM till mig. Vad är en banditskiva? Tror den kommer från bandit rock. Jaha, okej. Citera
Gäst Hackad Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Skrivet 21 Januari 2009 Jo, jag köper den för -5 kr! :D Jag tror dock att detta forum är till för Datorprylar, vill du sälja din "Bandit CD-skiva", gör det på Blocket eller nått. ;) Citera
Gäst Member Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Skrivet 22 Januari 2009 Jo, jag köper den för -5 kr! :D Jag tror dock att detta forum är till för Datorprylar, vill du sälja din "Bandit CD-skiva", gör det på Blocket eller nått. ;) Väldigt onödigt att sälja det på Blocket, det kostar tjugo kronor att lämna ut en annons på Blocket. Och här på Fuska är det helt gratis. Citera
prophet Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Skrivet 22 Januari 2009 (redigerat) Jo, jag köper den för -5 kr! :D Jag tror dock att detta forum är till för Datorprylar, vill du sälja din "Bandit CD-skiva", gör det på Blocket eller nått. ;) Väldigt onödigt att sälja det på Blocket, det kostar tjugo kronor att lämna ut en annons på Blocket. Och här på Fuska är det helt gratis. Ingen kommer köpa din banditskiva på fuska.se/forum, gå in på blocket/tradera eller liknande. Och nej det är inte "onödigt" Redigerat 22 Januari 2009 av ForlorN Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.