Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst ihabba123
Skrivet

Man lyssnar på musik. Den streamar och är helt lagligt. Men jag tror att man ska paya eller?

Gäst Darkshiver
Skrivet

Kostar å gå med, men efter x antal lyssningar kan man la invitea folk, vilket ger en gratis registrering? ;_;

Skrivet (redigerat)

Kostar å gå med, men efter x antal lyssningar kan man la invitea folk, vilket ger en gratis registrering? ;_;

Nej nej nej. Man får invite av dom som äger spotify. Men jag tror det barra gällde i oktober 2008. Har man fått en invite kan man lyssna gratis men med reklam mellan varle låt.

EDIT: Det kostar endast om man vill ha utan reklam och slippa vänta på invite. Finns 24 h pass (Vet ej kostnad. Finns på deras hemsida) och ett som kostar 99 kr i månaden. (Dessa 2 är utan reklam)

Redigerat av fimpen
Skrivet

Nej nej nej. Man får invite av dom som äger spotify. Men jag tror det barra gällde i oktober 2008. Har man fått en invite kan man lyssna gratis men med reklam mellan varle låt.

De gav alla en invite till Jul.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...