GroundZer0 Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Skrivet 15 Januari 2009 vad är spotify. alla mina kompisar skryter om att de har spotify?? fattar inte vad det e?? snälla berätta :D Citera
Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Skrivet 15 Januari 2009 http://sv.wikipedia.org/wiki/Spotify Där kan du läsa om vad Spotify är. Citera
Gäst ihabba123 Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Skrivet 15 Januari 2009 Man lyssnar på musik. Den streamar och är helt lagligt. Men jag tror att man ska paya eller? Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Skrivet 15 Januari 2009 Kostar å gå med, men efter x antal lyssningar kan man la invitea folk, vilket ger en gratis registrering? ;_; Citera
fimpen Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Kostar å gå med, men efter x antal lyssningar kan man la invitea folk, vilket ger en gratis registrering? ;_; Nej nej nej. Man får invite av dom som äger spotify. Men jag tror det barra gällde i oktober 2008. Har man fått en invite kan man lyssna gratis men med reklam mellan varle låt. EDIT: Det kostar endast om man vill ha utan reklam och slippa vänta på invite. Finns 24 h pass (Vet ej kostnad. Finns på deras hemsida) och ett som kostar 99 kr i månaden. (Dessa 2 är utan reklam) Redigerat 16 Januari 2009 av fimpen Citera
TiredRacoon Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Skrivet 16 Januari 2009 Kostar å gå med, men efter x antal lyssningar kan man la invitea folk, vilket ger en gratis registrering? ;_; Nej nej nej. Man får invite av dom som äger spotify. Men jag tror det barra gällde i oktober 2008. Har man fått en invite kan man lyssna gratis men med reklam mellan varle låt. De gav alla en invite till Jul. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.