Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Mario Party handlar om att ta sig runt ett spelbräde. Det spelas alltid med fyra personer, är spelarna färre blir resten av karaktärerna datorstyrda. Spelarna väljer varsin karaktär och vilket spelbräde de vill spela på, och sedan sätter spelet igång. Genom tursamma tärningsslag bestäms i vilken turordning spelarna hamnar. Alla fyra får slå sin egen tärning och flytta så många steg, och se var de hamnar. Beroende på var spelaren hamnar händer olika saker. När alla fyra slagit varsin gång är det dags för minispel. Den som vinner minispelet vinner pengar, och sedan börjar det om med tärningsslagen. Varje spelare börjar med 10 coins. Pengarna används för att köpa stjärnor. Den som har mest stjärnor när spelet är slut vinner. Men det lönar sig även att samla pengar, då den som haft mest pengar kan få en bonusstjärna. Detta spel är verkligen bra, bra grafik, bra spelkänsla och man bra hållbarhet. Diskutera om Mario Party här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Har Mario Party 1, 2 och 3. Dom är så j*vla bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 2:an är solklart bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 The second pwnar. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Mario party äger ju spela alltid det med en kompis förr! I lovin it..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jag har 1:an, 2:an och 3:an, men 3:an suger. Dem andra äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Har 4:an, 5:an och 8:an. Tyvärr är Spel-skivan till 4:an borta. men bäst av dem är solklart 5:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 måste säga att alla jag kört (1-8) är väldigt bra spel, även jag, har dock slarvat bort min skiva för mario party 4 :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROMARIO Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 har ettan vill ha hjälp skicka till min profil :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Har 1 2 3. 3an suger hårt. 2.an e nog bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg