The Moose Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Moose Games kommer fungera som en spelblogg som jag håller på att driva. Och jag vill ha folk som helt enkelt skriver om spel i form av blogginlägg på sidan. Det kan vara vad som helst, t.ex vad spelade du idag? Vilken är din favoritboss, vilka vapen brukar du använda i GTA och varför. Eftersom det anses vara reklam att skicka länken till bloggen får jag ej göra det utan jag hänvisar att ni lägger till mig på MSN eller skickar era blogginlägg via mail. [email protected] Som sagt, ni skickar erat blogginlägg till mig och eventuellt en bild om ni vill ha det också. Så driver vi en spelblogg tillsammans! Jag tänkte mest kolla intressekollen, ifall ingen vill får jag väll driva bloggen själv. Vem är med? :) Moose. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Jag kan väl gå med. Har endå inget emot din spelblogg. Skulle vara kul att publicera lite bilder och sådant. Redigerat 16 Januari 2009 av Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.