Gäst jagekung Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 tjoo jag har laddat ner combat arms sen när jag ska spela det och logga in så står det lost connection to server try again in a moment men har testat flera gånger men funkar alldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 du har EU versionen hoppas jag? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Din brandvägg, antivirusprogram eller router blockerar säkert anslutningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 du har EU versionen hoppas jag? :)vet inte laddade ner spelet på doms hemsida Din brandvägg, antivirusprogram eller router blockerar säkert anslutningen.ok ok men antivirus programmet är det inte testade att stänga av det men samma fel igen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 du har EU versionen hoppas jag? :)vet inte laddade ner spelet på doms hemsida Lycka till med fel version då. Du kanske ska kolla upp det innan du ska hålla på med brandväggar och liknande? >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 du har EU versionen hoppas jag? :)vet inte laddade ner spelet på doms hemsida Lycka till med fel version då. Du kanske ska kolla upp det innan du ska hålla på med brandväggar och liknande? >.> jamen hur vet jag vilken version jag har då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 det står EU i namnet och i spelet? gör om gör rätt :) http://combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Main Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxm Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Har du combat arms EU? eller om du har är det för du inte har tip servarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Onödig bump då RySs3N är avstängd, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg