Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Här kan ni lägga upp era gjorda wallpapers. Det får läggas hur många wallpapers som helst. Men inga Paint-wallpapers, för det är förbjudet i denna tråd. Photoshop-wallpapers och GIMP-wallpapers är tillåtet. Kan väl lägga upp en som jag gjorde på 10 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 är den inte lite konsitiga mått på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 är den inte lite konsitiga mått på den? Nej, det är det inte. Wallpapers brukar vara så stora. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 600x700... Den blir ju typ utdragen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Första photshop skabelse... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 är den inte lite konsitiga mått på den? Nej, det är det inte. Wallpapers brukar vara så stora. dom brukar väl vara 1024x768, 1280x1024 eller typ 1440x900? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 är den inte lite konsitiga mått på den? Nej, det är det inte. Wallpapers brukar vara så stora. dom brukar väl vara 1024x768, 1280x1024 eller typ 1440x900? Det finns olika wallpapers att göra. Vissa är större och vissa är mindre. Husko; Det var för mycket färger på wallpapersen. Man blir för förvirrad när man ser alla dessa färger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 En som jag gjort (inte så bra) :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Kan ni inte använda den andra tråden bara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Här kan ni lägga upp era gjorda wallpapers. Det får läggas hur många wallpapers som helst. Men inga Paint-wallpapers, för det är förbjudet i denna tråd. Photoshop-wallpapers och GIMP-wallpapers är tillåtet. Kan väl lägga upp en som jag gjorde på 10 minuter. Jaså, nu för tiden finns det visst avlånga skärmar också. Redigerat 16 Januari 2009 av FridayPanda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 En jag gjorde för länge sen vet inte ens om måtten passar. Tycker inte om den så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Här kan ni lägga upp era gjorda wallpapers. Det får läggas hur många wallpapers som helst. Men inga Paint-wallpapers, för det är förbjudet i denna tråd. Photoshop-wallpapers och GIMP-wallpapers är tillåtet. Kan väl lägga upp en som jag gjorde på 10 minuter. Det ser ut som om nån spillt bläck på ett papper och sprayat lite blått jämte.. Ful Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg