knark Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 HJälp mig! Det kommer inga servrar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Nehe, vad ska vi göra åt saken? OTT.. Har du en anslutning? Kanske måste öppna portar? Brandväggen kanske blockerar? gief information, pl0x! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 HJälp mig! Det kommer inga servrar!Prova trycka på refresh eller kolla på dina settings där nere. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Det kanske är brandväggen som blockerar det? förut så kunde inte heller jag hitta server på cs sen när jag öppnade portarna så fungerade allting som det ska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Hur öppnar man portar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg