Raptomex Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 "ingetfuskva" <_<Hehe, har sett att vissa har namnet på spelet i länken. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Nu ska ni få höra här. Jag tittar på bilden. Tänker, "vad fan är detta?". "Ser i alla fall ut som Quake II-motorn", tänker jag. Så jag söker upp en lista på spel som använder motorn (id Tech 2) och hittar spelet. Kingpin: Life of Crime. Applåder till mig, NU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Nu ska ni få höra här. Jag tittar på bilden. Tänker, "vad fan är detta?". "Ser i alla fall ut som Quake II-motorn", tänker jag. Så jag söker upp en lista på spel som använder motorn (id Tech 2) och hittar spelet. Kingpin: Life of Crime. Applåder till mig, NU. Korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Då så. Ett av mina favoritspel härnäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Då så. Ett av mina favoritspel härnäst. Condemned eller Manhunt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Nepp.Det första Fear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 (redigerat) ;försöker komma på fler sätt att säga nej; Plattform: Xbox Redigerat 20 April 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Doom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Men herregud, skärp er D; Utgivet av Namco 2004. Det finns för övrigt inte en människa i världen som till fullo förstår dess handling. Så jävla sjukt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Breakdown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Dead to Rights II? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.