Layton Skrivet 12 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Rätt till freakystyley.Fnys. Nä, men jag fattar :)ONT: MobyGames Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 12 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Quake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Nope, ett spel som utspelar sig under andra världskriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Nope, ett spel som utspelar sig under andra världskriget.Medel of Honor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Det innehåller även fantasivarelser, zombies etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Return to Castle Wolfenstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Return to Castle WolfensteinJawohl, din tur! Legendariskt spel om jag får säga det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Jawohl, din tur! Legendariskt spel om jag får säga det själv.Fruktansvärt bra spel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Fruktansvärt bra spel !Bioshock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Bioshock?Nope.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Kan det vara Wolfenstein kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Kan det vara Wolfenstein kanske?Det kan det absolut vara !Tacka vet jag min fantastiska påhittighet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.