💬
Logga in
Fuska.se

Quest Helper

27 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...5&hl=addons Min tråd som jag ahr gjort, men ingen postade i den :( Där ser du exakt hur du skall göra

Va? Ska man öppna? Trodde f*n att man skulle spara filen..

Det har ingen skillnad.

Kalla mig noob om du vill, men när jag klickar Öppna så kommer det upp en fil som det står QuestHelper och sen om man klickar in på den så ser man en massa filer och sånt skit.. Kanske ska jag klicka spara eller nåt istället? fattar faktiskt inte hur man ska göra.

Titta på min addons tråd! Du ska extrahera all filler till wow interface mapen.
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #22
↗ till inlägget
↗ till inlägget

http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...5&hl=addons Min tråd som jag ahr gjort, men ingen postade i den :( Där ser du exakt hur du skall göra

Va? Ska man öppna? Trodde f*n att man skulle spara filen..

Det har ingen skillnad.

Kalla mig noob om du vill, men när jag klickar Öppna så kommer det upp en fil som det står QuestHelper och sen om man klickar in på den så ser man en massa filer och sånt skit.. Kanske ska jag klicka spara eller nåt istället? fattar faktiskt inte hur man ska göra.

Titta på min addons tråd! Du ska extrahera all filler till wow interface mapen.

Det behöver jag inte göra, jag fixade det :D tack för hjälpen allesammans! Det verkar som att jag inte fick nåt virus :P

No Problem :) Du kan ju testa o ladda lite andra addons och se om du tycker om dem.

22 Jan 2009
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #24
↗ till inlägget

No Problem :) Du kan ju testa o ladda lite andra addons och se om du tycker om dem.

Vad heter det här AddOnet som man ser vad som droppas i instancer och var bossarna är och så? Om jag själv får gissa så tror jag att det är AtlasLoot.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ladda hem winRAR innan du laddar ner addOns pl0x caek yes?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Där du kan se var du lootar i instancer heter Atlasloot, ladda gärna ner Cartographer också.

2 Feb 2009
Nivå 2 · Novis

Men va är Questhelper ett cheat eller hack?? bara undra????

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men va är Questhelper ett cheat eller hack?? bara undra????

Det är ett Add-don som helt lagligt att ha, blizzard eller alla GM's kommer inte göra någonting.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in