Gäst Member Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Kolla på denna. Han prutar ihjäl sig, ni kommer skratta tills ni dör, jag lovar er direkt! Enjoy it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Jag har alltid funderat över vad för slags humor du har member, men detta bevisade ju det.. Barnslig humor.. iaf, inte ens "lamt" kan beskriva denna video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 La av ett lite léende, för att jag hörde hur publiken, å hur han i soffan asgarvade...Tråkigt, barnsligt och lamt. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Inte kul..................................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) lame. Redigerat 25 Januari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 lame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 sett förut, det där e typ sånt 6åringar skrattar åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag har alltid funderat över vad för slags humor du har member, men detta bevisade ju det.. Barnslig humor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 lame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 (redigerat) Hur gör han så? det ser bara äckligt ut :cry: Redigerat 19 Januari 2009 av ihabba123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag har alltid funderat över vad för slags humor du har member, men detta bevisade ju det.. Barnslig humor.. Det är ingen barnslig humor. Det är helt fantastisk att han kan göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag har alltid funderat över vad för slags humor du har member, men detta bevisade ju det.. Barnslig humor.. Det är ingen barnslig humor. Det är helt fantastisk att han kan göra så. ehh jo det är barnslig humor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.