Vendetta Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Hej på er! Nu har jag skaffat Firefox (ner med IE! :D ). Jo jag har 2 problem med Firefox som ni skulle kunna hjälpa mig med. 1. Jag har skaffat addonen Stylish. Problemet är att jag har ändrat youtube och google men logon ändras inte. 2. På IE så sparas det i adressfältet om jag skriver in till exempel youtube.com. Men nu gör det inte det, hur ändrar jag det? Jag ser bara favoriter. Tack på förhand! ;) [EDIT] Redigerat 18 Januari 2009 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Det finns ett sätt att ändra bilder i stylish, ladda ner fil som nån annan gjort och kolla hur det ser ut där, och det ska sparas i addresfältet med standardinstälningar, vet inte varför det inte gör det för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Jag har laddat ner en nu. Men frågan är ju hur man gör om... I adressfältet kan jag bara se favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Du klickar på Stylish ikonen och väljer stilen/temat du laddat ner för den sidan du är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Du klickar på Stylish ikonen och väljer stilen/temat du laddat ner för den sidan du är på. Det är just det jag har gjort men dom ikonerna jag markerat rött är som vanligt... En sak till: Hur väljer man Firefox som sin 'huvud browser' :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 verktyg > inställningar > avancerat > allmänt, och sedan systeminställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.