Rememberme Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Hej, det är så här att jag håller på att göra en hemsida med hjälp av min pappa. Här är några frågor som jag skulle vilja ha svar på: 1. Hur gör men så att andra kan bli medlem? 2. Hur gör man så att andra kan skicka in saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 19 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Hej, det är så här att jag håller på att göra en hemsida med hjälp av min pappa. Här är några frågor som jag skulle vilja ha svar på: 1. Hur gör men så att andra kan bli medlem? 2. Hur gör man så att andra kan skicka in saker? Lär dig koda php och skapa ett forum Men ja har redan ett sånt men jag gör en helt egen sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 19 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Hej, det är så här att jag håller på att göra en hemsida med hjälp av min pappa. Här är några frågor som jag skulle vilja ha svar på: 1. Hur gör men så att andra kan bli medlem? 2. Hur gör man så att andra kan skicka in saker? Lär dig koda php och skapa ett forum Men ja har redan ett sånt men jag gör en helt egen sida Ett eget forum alltså? Jag sa "LÄR DIG KODA PHP" Nej inget forum. jag sa "EN HELT EGEN SIDA" alltså inget forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 19 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Hej, det är så här att jag håller på att göra en hemsida med hjälp av min pappa. Här är några frågor som jag skulle vilja ha svar på: 1. Hur gör men så att andra kan bli medlem? 2. Hur gör man så att andra kan skicka in saker? Lär dig koda php och skapa ett forum Men ja har redan ett sånt men jag gör en helt egen sida Ett eget forum alltså? Jag sa "LÄR DIG KODA PHP" Nej inget forum. jag sa "EN HELT EGEN SIDA" alltså inget forum! HTML, CSS, PHP, XTML och alla andra då! Då är det enkelt att bygga en hemsida! EDIT: Ska inte den här vara i "Grafik och Programenring"? Du har fortfarande inte svarat på frågorna! Hur kan andra bli medlem och Hur kan andra skicka in saker Hoppas du kan svara nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 19 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Hej, det är så här att jag håller på att göra en hemsida med hjälp av min pappa. Här är några frågor som jag skulle vilja ha svar på: 1. Hur gör men så att andra kan bli medlem? 2. Hur gör man så att andra kan skicka in saker? Lär dig koda php och skapa ett forum Men ja har redan ett sånt men jag gör en helt egen sida Ett eget forum alltså? Jag sa "LÄR DIG KODA PHP" Nej inget forum. jag sa "EN HELT EGEN SIDA" alltså inget forum! HTML, CSS, PHP, XTML och alla andra då! Då är det enkelt att bygga en hemsida! EDIT: Ska inte den här vara i "Grafik och Programenring"? Du har fortfarande inte svarat på frågorna! Hur kan andra bli medlem och Hur kan andra skicka in saker Hoppas du kan svara nu då 1. Gör ett registringsformulär2. Gör ett kontaktforumlär vad är de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Hej, det är så här att jag håller på att göra en hemsida med hjälp av min pappa. Här är några frågor som jag skulle vilja ha svar på: 1. Hur gör men så att andra kan bli medlem? 2. Hur gör man så att andra kan skicka in saker? Lär dig koda php och skapa ett forum Men ja har redan ett sånt men jag gör en helt egen sida Ett eget forum alltså? Jag sa "LÄR DIG KODA PHP" Nej inget forum. jag sa "EN HELT EGEN SIDA" alltså inget forum! HTML, CSS, PHP, XTML och alla andra då! Då är det enkelt att bygga en hemsida! EDIT: Ska inte den här vara i "Grafik och Programenring"? XHTML* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 19 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Hej, det är så här att jag håller på att göra en hemsida med hjälp av min pappa. Här är några frågor som jag skulle vilja ha svar på: 1. Hur gör men så att andra kan bli medlem? 2. Hur gör man så att andra kan skicka in saker? Lär dig koda php och skapa ett forum Men ja har redan ett sånt men jag gör en helt egen sida Ett eget forum alltså? Jag sa "LÄR DIG KODA PHP" Nej inget forum. jag sa "EN HELT EGEN SIDA" alltså inget forum! HTML, CSS, PHP, XTML och alla andra då! Då är det enkelt att bygga en hemsida! EDIT: Ska inte den här vara i "Grafik och Programenring"? Du har fortfarande inte svarat på frågorna! Hur kan andra bli medlem och Hur kan andra skicka in saker Hoppas du kan svara nu då 1. Gör ett registringsformulär 2. Gör ett kontaktforumlär vad är de då Måste jag förklara allt för dig? Wikipedia.org Nej du har inte förklarat särskillt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 han har faktiskt förklarat allt, gå in på wikipedia, kolla up vad hmtl & php är och försök lär dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 19 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 han har faktiskt förklarat allt, gå in på wikipedia, kolla up vad hmtl & php är och försök lär dig :)ja men inte alls så mycke för i början tjata han bara om forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 han gjorde ETT inlägg om det. men nuu kan du ju 68& :D försök lär dig nu så kan jag hjälpa dig mer sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 19 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 han gjorde ETT inlägg om det. men nuu kan du ju 68& :D försök lär dig nu så kan jag hjälpa dig mer senTvå om man ska va petig :) men tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 http://w3schools.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.