Spawn Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Någon som vet någon fungerande non-detectable script till tribalwars :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Nej, det finns inga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 20 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 (redigerat) finns visst Redigerat 20 Januari 2009 av Spawn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Menar du greasmonkey scripts? Om du lyckas göra ett själv som du inte ger ut till någon tror jag det blir rätt så non-detectable, dom mest kända ligger ju på internet så TW-admins kan bara gå in och kolla på dom, allt jag skrivit här är bara sånt jag gissar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 20 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 joo :/ blir dom detectable fort? och blir man perma ban? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 joo :/ blir dom detectable fort? och blir man perma ban?Jag använde min i ett år innan jag blev bannad i en vecka, men jag tror det är så att svenska tribalwars inte hade verktyg för att se att jag använt det för min kompis som hade haft det i en månad och blev bannad samtidigt som mig, så nu är det osäkert att använda gissar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 20 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Okej, men inte perma bannad :/ hmm funderar på och chansa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Kan du skicka linken till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Vad då ban?! Jag har använt ett script ( Greasemonkey script ) i snart 1 helt år, ja ett helt år. Men jag har inte blivit bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Brukade spela det för ettår sen det blev tråkigt T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Vad då ban?! Jag har använt ett script ( Greasemonkey script ) i snart 1 helt år, ja ett helt år. Men jag har inte blivit bannad Kan du skicka länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Vad då ban?! Jag har använt ett script ( Greasemonkey script ) i snart 1 helt år, ja ett helt år. Men jag har inte blivit bannad Kan du skicka länken? http://userscripts.org/scripts/show/21265 använde jag fast v2 tror jag, läs den feta texten innan du installerar, men jag tror dom syftar på tribalwars.com om du spelar på .se är det ingen fara att chansa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.