Median Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Tja, Jag undrar vad ni tycker om detta spel? Prövade det häromdagen (14-dagar trial), och det var ett riktigt bra spel om jag får säga det själv, kanske lite tomt men annars gillade jag det väldigt mycket. Vet ni också någon butik som säljer retailen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Nja själv så tycker jag att det inte är så roligt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Nej, men har för mig att du kan köpa från deras hemsida. Alltså att du laddar hem Fulla Clienten och sen betalar, men jag kan ha fel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Det spelet är J*vligt bra ^_^ Kan du spelet (Hur man kör det osv) så blir det skit roligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Tja, Jag undrar vad ni tycker om detta spel? Prövade det häromdagen (14-dagar trial), och det var ett riktigt bra spel om jag får säga det själv, kanske lite tomt men annars gillade jag det väldigt mycket. Vet ni också någon butik som säljer retailen? Testade 14-dags trialen. Gillade det skarpt men bestämde mig för att inte börja. Eve köps inte i affär, utan du börjar betala månadsavgift direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Tja, Jag undrar vad ni tycker om detta spel? Prövade det häromdagen (14-dagar trial), och det var ett riktigt bra spel om jag får säga det själv, kanske lite tomt men annars gillade jag det väldigt mycket. Vet ni också någon butik som säljer retailen? Testade 14-dags trialen. Gillade det skarpt men bestämde mig för att inte börja. Eve köps inte i affär, utan du börjar betala månadsavgift direkt. Hört att det går att köpa i affär iallafall o_O Aja, får se om jag börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.