Rememberme Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Hej det är så här att igår fick jag en varning och då ökade Varningsgrejen till 20%. Jag trodde att det skulle vara 10% per gång eller ska det vara 20%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Det ska vara 20% (1/5), så om du får 5 varningar blir du bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 (redigerat) Hej det är så här att igår fick jag en varning och då ökade Varningsgrejen till 20%. Jag trodde att det skulle vara 10% per gång eller ska det vara 20%?1(20%)2(40%) 3(60%) 4(80%) 5(100%) Och eftersom att man bara kan få 5 varningar, så måste det räknas med 20. Om det ska vara 10% för 1 varning, så skulle det innebära att man kan få 10 varningar. ;) Redigerat 20 Januari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 okej tack då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Men du blev inte avstängd ? O.o' Det blev alltid jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Men du blev inte avstängd ? O.o' Det blev alltid jag.. just de, det tänkte jag inte på! ska det vara så eller? Brukar man inte bli avstängd från forumet nån vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Men du blev inte avstängd ? O.o' Det blev alltid jag.. just de, det tänkte jag inte på! ska det vara så eller? Brukar man inte bli avstängd från forumet nån vecka? Finns olika, man kan också få förbud att heller inte skicka in fusk och sådant. Från forumet kan man också bli avstängd för. Finns många orsaker, jag har dock bara blivit förbjuden att skriva i forumet i två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Men du blev inte avstängd ? O.o' Det blev alltid jag.. just de, det tänkte jag inte på! ska det vara så eller? Brukar man inte bli avstängd från forumet nån vecka? Finns olika, man kan också få förbud att heller inte skicka in fusk och sådant. Från forumet kan man också bli avstängd för. Finns många orsaker, jag har dock bara blivit förbjuden att skriva i forumet i två veckor. Man kan ju undra varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Men du blev inte avstängd ? O.o' Det blev alltid jag.. just de, det tänkte jag inte på! ska det vara så eller? Brukar man inte bli avstängd från forumet nån vecka? Finns olika, man kan också få förbud att heller inte skicka in fusk och sådant. Från forumet kan man också bli avstängd för. Finns många orsaker, jag har dock bara blivit förbjuden att skriva i forumet i två veckor. Alltid när man får en varning så ska man bli avstängd i åtminstone en vecka.. (har jag för mig i alla fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Men du blev inte avstängd ? O.o' Det blev alltid jag.. just de, det tänkte jag inte på! ska det vara så eller? Brukar man inte bli avstängd från forumet nån vecka? Finns olika, man kan också få förbud att heller inte skicka in fusk och sådant. Från forumet kan man också bli avstängd för. Finns många orsaker, jag har dock bara blivit förbjuden att skriva i forumet i två veckor. Alltid när man får en varning så ska man bli avstängd i åtminstone en vecka.. (har jag för mig i alla fall) Har fått 3 dagar, har jag fått för mig n_n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Fick min första varning föra veckan fick inte skriv på två dagar. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Men du blev inte avstängd ? O.o' Det blev alltid jag.. just de, det tänkte jag inte på! ska det vara så eller? Brukar man inte bli avstängd från forumet nån vecka? Finns olika, man kan också få förbud att heller inte skicka in fusk och sådant. Från forumet kan man också bli avstängd för. Finns många orsaker, jag har dock bara blivit förbjuden att skriva i forumet i två veckor. Alltid när man får en varning så ska man bli avstängd i åtminstone en vecka.. (har jag för mig i alla fall) Jag fick ju för f*n en månad när jag fick min tredje varning ! O.O' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.