SNUFFINATOR Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 om du har vista så borde det vara såhär : Start > Min Dator > Acer (C:) (beror på vad du har för dator) > Program > Steam > ClientRegistry.blob , sen gör du som XzamX sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 23 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 hittade mappen nu, eller för ganska länge sen, tog bort filen och kunde spela, men nu kommer den tillaka hela tiden. När jag precis har tagit bort filen och startat om steam, ska jag ansluta till en server, men då står det samma sak igen. Hur får jag bort den helt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Något konstigt där. Jag har flera liknande saker men jag kör ett program som automatiskt tar bort filer varje gång de kommer upp. (Hatar cookies) Men jag kör det i bakgrunden så jag kommer faktiskt inte ihåg vad det heter. Men googla lite efter typ "auto cleaner" eller något liknade. Kolla noga efter virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg