Morbid Desiré Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (redigerat) Eh....Det går inte....typ!! ;).... Man får Sesmic toss på vägen till bill!!! Redigerat 16 April 2004 av Morbid Desiré Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Eh....Det går inte....typ!! ;) menar du att hitta sesmic toss :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 neee att hitta Mewthree.... Jag har redan provat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 neee att hitta Mewthree.... Jag har redan provat! Har du. Men då är det helt onödigt att jag gör då B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/images55.jpg Detta är Mewthree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightCrawler Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 d går inte att flytta trucken, det går aldrig... De där fusket är bara skit, nån knas som hittat på d. Men vill man ha mew o celebi, måste man antingen skicka in sitt spel till en särskild adress, och efter ett par dagar får man tillbaka spelet och ett certifikat där det står att man har den äkta Mew/Celebi. Annars kan man söka på nätet om man inte vill skicka sitt spel, där står det om en apparat kallad GameShark.Det kommer några personer till nåt ställe i sverige, dom har redan varit här men kanske kommer igen, och så åker man bara dit och ger dom sitt spel. Dom stoppar in det i GameShark, och gör några saker och POFF! Nu har du Mew/Celebi och så får du ett certifikat där det står som ovan. Har aldrig gjort det... men det stog på pokemon.se, så d e sant :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Så många mystiska grejer det finns i pkmn spelen.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Så många mystiska grejer det finns i pkmn spelen.. :rolleyes: Menar du verkligen det :wacko: -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (redigerat) Jaaa! Det gör jag.. Mario_Master:Var hittade du bilden? Redigerat 16 April 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 nej det går inte :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 det gick det gick jahhoo :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightCrawler Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 mr10, vad gick?! Fick du mewthree??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg