Lilian Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Skrivet 20 Januari 2009 gör man det om man blåser i den för i vissa spel ska man ju blåsa
Vendetta Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Skrivet 20 Januari 2009 Är det gjort för det så ska det ju inte gå sönder (lätt). En mic går inte heller sönder om man blåser på den! ;)
Garone Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Skrivet 21 Januari 2009 Ja, det finns chans att DS'et exploderar i tusen biter om du blåser för hårt! :o
Ramone Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Skrivet 29 Januari 2009 är du rädd för att den ska explodera :lol: ´på dom flesta spel man kan blåsa kan man oftast trycka på en knapp istället
JosJuice Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Skrivet 29 Januari 2009 på dom flesta spel man kan blåsa kan man oftast trycka på en knapp iställetGe ett exempel.
PussyCat Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Skrivet 29 Januari 2009 Du behöver inte vara rädd. Bara om du spottar när du blåser. o.o
Pikaman Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Skrivet 30 Januari 2009 Nä den går inte sönder, den skule vara av väldigt dålig kvalitet om den skulle gå sönder. jag avskyr när folk frågar frågor som är givna. <_<
Gäst EmoNerdChild Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Skrivet 31 Januari 2009 på dom flesta spel man kan blåsa kan man oftast trycka på en knapp iställetGe ett exempel. Guitar hero
MysticGohan Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Skrivet 31 Januari 2009 gör man det om man blåser i den för i vissa spel ska man ju blåsaom du är så dum så du blåser rakt in i micken så får du skylla dig själv, jag brukar blåsa mot skärmen :s
Vendetta Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Skrivet 31 Januari 2009 gör man det om man blåser i den för i vissa spel ska man ju blåsaom du är så dum så du blåser rakt in i micken så får du skylla dig själv, jag brukar blåsa mot skärmen :s Det är i micken du ska blåsa...
Ramone Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 på dom flesta spel man kan blåsa kan man oftast trycka på en knapp iställetGe ett exempel. mario kart
MrJesper Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 gör man det om man blåser i den för i vissa spel ska man ju blåsa om du är så dum så du blåser rakt in i micken så får du skylla dig själv, jag brukar blåsa mot skärmen :s Det är i micken du ska blåsa... det går ju lika bra att skrika som att blåsa så om du är rädd att den ska gå sönder så skrik iställe´t.
Rekommendera inlägg