dretto Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Har klarat allt till 60,52% tror jag det var exakt, Sen efter det är det dött totalt, inga jobb ingeting alltså! Fick ett messenge av Little Jacob, där stog det "Skaffa stora vapen, och vänta på att ja ringer dig! " Nån som har samma problem, eller en lösning så ja vet vad ja gjort för fel ? Tacksam för alla svar! Mvh André Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 vad heter uppdraget du senast gjorde? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dretto Skrivet 22 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 vad heter uppdraget du senast gjorde? hmm tror det var nått åt jacob, kan ta reda på de lite mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dretto Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 ingen som har nån ide förh*lvete?:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 jo men jag vill gärna vet vart i spelet du är 60%säger inte mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dretto Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 jo men jag vill gärna vet vart i spelet du är 60%säger inte mycket. Vart på romans bröllop, sen efter det så dog han, sen har det inte vart någe mera. Förstår att du vill veta vart i historien exakt ja är, Mvh André Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 jo men jag vill gärna vet vart i spelet du är 60%säger inte mycket. Vart på romans bröllop, sen efter det så dog han, sen har det inte vart någe mera. Förstår att du vill veta vart i historien exakt ja är, Mvh André Skaffa heavy gunarms dude! Skaffa vapen och vänta på Jacob ska ringa dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Eller så ringer du Jacob direkt när du får smset :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg