Hoppa till innehåll

Member

Viruz256

Rekommendera inlägg

Jadu, det är ju vad du KAN betala med. Om du morsa har nordea kan du ju ta det, om hon tillåter dej. Om du inte har tillgång till ett kreditkort är det väl bäst med nordea eller bank transfer, Sms och telefon. ;med banktransfer kommer det på lite pengar;

Redigerat av PaiN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte att jag skulle göra member genom att skicka pengar, men när jag hade valt hur länge, och tryckte på subscribe, så var där en massa alternativ, och nu är min fråga, vilket ska jag ta??

Eftersom du tänkte skicka pengar så är det väl inte så svårt att se vilket alt. du ska ta :) PayPerMail. OBS! Du måste numera skicka dollar, vilket kan skapa lite problem om inte föräldrarna ska veta om det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte att jag skulle göra member genom att skicka pengar, men när jag hade valt hur länge, och tryckte på subscribe, så var där en massa alternativ, och nu är min fråga, vilket ska jag ta??

Eftersom du tänkte skicka pengar så är det väl inte så svårt att se vilket alt. du ska ta :) PayPerMail. OBS! Du måste numera skicka dollar, vilket kan skapa lite problem om inte föräldrarna ska veta om det.

Kan man växla pengar sj??? För annars blir det en j*vla massa problem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta PayPerPhone istället. Be till gudarna att inte din mamma/pappa kollar telefonräkningen ;)

Nu är det så att det har jag gjort, och pappa såg det på telefon räkningen 3 månader efter.... Och jag har abonemang(stavning) och det syntes oxå, och då blev han skitsur... Men vill ha det innan jag har fått kontant kort igen...(får det inom i slutet av februari tror jag.)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta PayPerPhone istället. Be till gudarna att inte din mamma/pappa kollar telefonräkningen ;)

Nu är det så att det har jag gjort, och pappa såg det på telefon räkningen 3 månader efter.... Och jag har abonemang(stavning) och det syntes oxå, och då blev han skitsur... Men vill ha det innan jag har fått kontant kort igen...(får det inom i slutet av februari tror jag.)

Jag tror inte kontantkort fungerar, det gjorde det iallafall inte för mig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det gör det, fast det kostar ca 110 kronor då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det gör det, fast det kostar ca 110 kronor då. :)

Det kostar 110 kronor med kontant kort, men bara 75 med abonemang?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...