Hanrockar Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Hej, har köpt en ipod tauch nyss. Hur i hela friden lägger man in filmer/köper filmer i den eller i datorn? // Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Kopplar in den..och om du har iTunes är det väl bara å dra in musikfilerna där det kommer upp "Ipod" om du ska ha musik.. Film har jag inte kläm på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Kopplar in den..och om du har iTunes är det väl bara å dra in musikfilerna där det kommer upp "Ipod" om du ska ha musik.. Film har jag inte kläm på riktigt. Gör man inte samma sak ? O.o Btw, heter det inte iPod Touch ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Kopplar in den..och om du har iTunes är det väl bara å dra in musikfilerna där det kommer upp "Ipod" om du ska ha musik.. Film har jag inte kläm på riktigt. Gör man inte samma sak ? O.o Btw, heter det inte iPod Touch ? Antagligen x) Det var det som gjorde mig förvirrad..om han menade Touch eller om han fått nån iporterad "Tauch" HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Importerad, rofl. xD Från typ Gotland ? x'] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Importerad, rofl. xD Från typ Gotland ? x'] Åland? Haha x'3 Han verkar ju inte bry sig..men du lägger nog in filmen som vanligt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 du får ha filmen som en fil i datorn och sen konvertera till MP4 sen importerar du till itunes sen pluggar du in ipoden i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.