desertpures Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 hur tror du att världen ser ut 2025:P? fick iden från läxan :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Förmodligen är allt som lever idag dött. Vi dog av våra egna maskiner ;-) Terminator ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Alla som är medlemmar här på Fuska kommer vara levande i alla fall. Dock kommer djur dö snabbare tror jag, någonting som jag känner på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Förmodligen är allt som lever idag dött. Vi dog av våra egna maskiner ;-) Terminator ftw I'l be back! - Nej men samma här faktist, tror att vi kommer dö av våran egna teknologi, den kommer typ att gå i överstyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 men seriösa killar och shemales=P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Troligen som idag, fast mer avancerad teknologi. Inte SÅ mycket mer då, mer som typ skillnaden mellan 60/70-talet och nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Alla som är medlemmar här på Fuska kommer vara levande i alla fall. Dock kommer djur dö snabbare tror jag, någonting som jag känner på mig. Varför tror du det? Dom är faktist smarta, där tsunamin inträffade, Thailand? Iaf, djuren började bete sig konstigt, springa från stränderna upp på höga höjder, innan äns människorna började fatta något, eller vi kan säga så här. Innan vågen kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Alla som är medlemmar här på Fuska kommer vara levande i alla fall. Dock kommer djur dö snabbare tror jag, någonting som jag känner på mig. Varför tror du det? Dom är faktist smarta, där tsunamin inträffade, Thailand? Iaf, djuren började bete sig konstigt, springa från stränderna upp på höga höjder, innan äns människorna började fatta något, eller vi kan säga så här. Innan vågen kom. Jag vet faktiskt inte varför, jag känner bara på mig den känslan. De kanske kommer ha svårt att hitta mat? Eller så dör de ut helt enkelt. Har inget direkt argument för den saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 hur tror ni att teknologin blir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 hur tror ni att teknologin blir? Om inte någon/några får för sig att skapa något stort som går åt h*lvete. Tror jag att den kommer bli riktigt phet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.