changingacoun Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 hej det är så här att jag skulle vilja installera om mitt windows xp och jag undrar om en sak. jag har spelet need for speed carbon på min dator som jag fick med när jag köpte den men jag fick ingen skiva utan bra själva spelet installerat på min dator och det är så här att nu undrar jag om jag kan kopiera mappen need for speed carbon mappen i program files till ett usb-minne eller bränna på en skiva. går det att lägga in den mappen i program files sen på det nya windows xp:et? Tack för svar på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Borde inte vara ett problem. Gjorde samma sak med WoW, bara det att jag lade in en folder från en annan dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.