XDcheater Skrivet 23 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 360äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:nice !! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Xdcheater vad förväntar du dig att folk skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 360äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: Idiot, var du så j*vla tvungen att göra så överdrivet långt inlägg? Du börjar gå mig på nerverna nu.. On-Topic: 360 är en rätt soft konsoll. Dock så kostar live ju, men men.. Xbox 360 har rätt skön hand kontroll, den är stor och passar min hand. En sak som jag inte gillar med 360n är att den låter som en jetplan när man startar ett spel med en cd. Men, då tar jag och installerar spelen till hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Svar, Xbox 360 är bästa konsollen någonsin :)!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 360 ÄGER :D :D :D :D!!!!!!!!!!!!!!!!sex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 tur att xbox260 inte byggt med jetplanmotor xD :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 tur att xbox260 inte byggt med jetplanmotor xD :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 det är inte bra...DET ÄR GRYMT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 360 är bra. Men jag hade det mycket roligare med min PS2:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Xdcheater vad förväntar du dig att folk skriver? han kanske förväntar sig motivation i svaret också? ontop: 360 tycker jag e grymt :D live är det bästa tycker jag. Visst det kostar pengar jämnfört med ps3 men att spela online på xbox o ps3 går inte o jämnföra!! sån annan spelkänsla på 360 och kontrollerna sitter som smack i händerna :D dessuom kommer dem bästa o viktigaste spelen ut till 360 fasten det kommer ut till fler konsoler också tur att xbox260 inte byggt med jetplanmotor xD: Va? han menar som en respons på "XzamX" inlägg också stava han fel på 260, ska vara 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Jag tycker att den är bra, men... om man spelar för länge så kan xbox:et gå sönder.. ¨så var det för mig! bara efter en vecka . men jag stängde av det , och väntade i 5 minuter, sen gick det att spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Jag tycker att den är bra, men... om man spelar för länge så kan xbox:et gå sönder.. ¨så var det för mig! bara efter en vecka . men jag stängde av det , och väntade i 5 minuter, sen gick det att spela igen.Man behöver spela några dygn i sträck för att få dom nya överhettade vad jag läst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.