Hoppa till innehåll

360, Bra Eller Dåligt?


XDcheater
 Dela

Rekommendera inlägg

360äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

nice !! B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

360äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Idiot, var du så j*vla tvungen att göra så överdrivet långt inlägg?

 

Du börjar gå mig på nerverna nu..

 

On-Topic: 360 är en rätt soft konsoll. Dock så kostar live ju, men men..

Xbox 360 har rätt skön hand kontroll, den är stor och passar min hand.

En sak som jag inte gillar med 360n är att den låter som en jetplan när man startar ett spel med en cd.

Men, då tar jag och installerar spelen till hårddisken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xdcheater vad förväntar du dig att folk skriver?

 

han kanske förväntar sig motivation i svaret också?

 

ontop: 360 tycker jag e grymt :D live är det bästa tycker jag. Visst det kostar pengar jämnfört med ps3 men att spela online på xbox o ps3 går inte o jämnföra!! sån annan spelkänsla på 360 och kontrollerna sitter som smack i händerna :D dessuom kommer dem bästa o viktigaste spelen ut till 360 fasten det kommer ut till fler konsoler också

 

tur att xbox260 inte byggt med jetplanmotor xD:

Va?

 

han menar som en respons på "XzamX" inlägg också stava han fel på 260, ska vara 360

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag tycker att den är bra, men... om man spelar för länge så kan xbox:et gå sönder.. ¨så var det för mig! bara efter en vecka . men jag stängde av det , och väntade i 5 minuter, sen gick det att spela igen.

Man behöver spela några dygn i sträck för att få dom nya överhettade vad jag läst...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...