SoulOfDeath Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 På mitt pokemon crystal så satte jag in en male och female pokemon. Det var glitchade pokemon som hade konstiga spriter. Jag har fått två ägg från dom men dom kläcks aldrig. Vad är det för fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 (redigerat) På mitt pokemon crystal så satte jag in en male och female pokemon. Det var glitchade pokemon som hade konstiga spriter. Jag har fått två ägg från dom men dom kläcks aldrig. Vad är det för fel?du har inte gått tilräckligt många steg antagligen. Redigerat 23 Januari 2009 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mammarumpa Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 om han har det då? jag har ett liknande problem på mitt FR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 På mitt pokemon crystal så satte jag in en male och female pokemon. Det var glitchade pokemon som hade konstiga spriter. Jag har fått två ägg från dom men dom kläcks aldrig. Vad är det för fel?vad heter de glitchade pkmn:en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Dessa ägg som inte kläcks kallas för bad eggs, de kan inte kläckas. Glitch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 det är möjligt att jag också har ett sånt egg, men de är inte från glitchade eller klonade pokemon, är det möjligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Vet inte faktiskt, ni får söka på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Har för mig at jag fick det på mitt emerald utan att glitcha något, fast det spelet far ju i och för sig från nån billig affär i Thailand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Det förklarar ju saken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 10 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Ska jag bara slänga iväg dom äggen då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg