super-fox Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Ska det komma upp en konstig dimma på mt:pyre??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Nu klrade jag det! men nu har jag hittat team magmas "hemliga" ställe? men det står två magma snubbar man inte kommer förbi vad ska man göra??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 asså var e du super_fox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Du ahr klarat Mt:Pyre..då ska du til Lilycove tror ajg..in i en grotta på höger sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 om han e där så ska han till höger i lillycove och surfa upp och då kommer du till deras gömmställe och sen ska du klara det men lämna INTE byggnaden (grottan) utan masterball för om du gör det kan du ente få den nån annan gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag hittade master ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Så nu klarade jag precis Sjunde gymmet dom va tvillingar! men va ska man göra efter det då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Du ska ha dive..Titt på din karta.där finns en stor Ö längre nerät där du e.. Ditt ska du..fast du måste komma underifrån..du ska hitta en grotta under vattnet där en av Team Magmas/Aquas ubåtar står..fgör dive igen så är du vid 8:de gymet..fast du ska in i en grotta o fånga Koygre/groudon först,innan gymet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 fånga inte groudon/kyogre med master boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 fånga latois/latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg