Tortilla Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Jag kan inte skriva in cheats, ja trycker på TAB skriver in iamtheone och sen god o annat som ja vill ha men inget funkar :( vet någon varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Vad är unreal tournament?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 (redigerat) Vad är unreal tournament?? Ett spel. Jag har aldrig lirat Unreal Tournament, men vad jag har hört så ska man öppna consolen. Redigerat 23 Januari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 23 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 vet de man kan trycka på TAB och ö så öppnat 2 olika :s men har testat i båda men de funkar inte att fixa in cheats till spelet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 vet de man kan trycka på TAB och ö så öppnat 2 olika :s men har testat i båda men de funkar inte att fixa in cheats till spelet :(Vilket UT är det?Lite lättare att hjälpa dig om vi vet vilket det är :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Tor det är första för det heter bara unreal tournament det är allt inget 2004 eller nå utan bara unreal tournament Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 http://www.fuska.se/spel/pc/unreal_tournam...fusk-s1127.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.