cubone Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 metrioid prime hunters: first hunt demo:((( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Nindendo Dogs är tråkigast iallafall. Nintendogs är inte det sämsta spelet. Kolla på grafiken till exempel. Det måste vara något fjantigt litet filmlicensspel typ Bilar eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Jag skulle nog säga Space Chimps eller Space Invaders Revolution. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 GTA Chinatown Wars Assasins Creed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Tycker fifa är för tråkiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Tycker fifa är för tråkiga.Det är ju en av de bättre DS spelen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 vet nån att man kan köpa såna här gamla spel till DS! ett av dom är att man är ett skepp och ska skuta aliens! det var nästan inget nytt med det ( ZOO keper är ochså dötråkigt!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Cop the Recruit värsta spel NÅGONSIN! Köpte det på Coop Forum för 150 spänn med det SÖG ! 150 BORTKASTADE SPÄNN! Jag letar fortfarande på något att avreagera sig på för att det sög! Kanske blir det min Rosa Pantern mjukisdjur som jag slet huvudet av :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Pokémon Trozei/Link Hade inte väntat mig något vidare bra spel om det var "ta två, betala för en", men det här var bland det sämsta jag spelat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 2006 fifa world cup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Mario and Luigi - Partners in time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Fifa spelen. Håller med! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg