changingacoun Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Hej jag undrar om man kan spela ps2 spel på ps3 40 gb? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Man kan spela PS1 spel på PS3 tror jag, hårddisken spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 23 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Man kan spela PS1 spel på PS3 tror jag, hårddisken spelar ingen roll.på ps3 80 gb vet jag att man kan spela ps2 spel man vilka ps2 spel kan man spela på 80 gb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 (redigerat) Nej man kan inte, dom har tagit bort det. (Enligt vad jag har förstått från prisjakt.nu ) We like: Swanky design; quiet operation; all games in high-definition; user-friendly interface; plays Blu-ray movies; built-in Wi-Fi; 40GB hard drive; online play is free; HDMI output with 1080p support; no external power supply We don't like: Games lineup is still unimpressive; HDMI cable not included; PS2 games not supported What we think: The new PS3 is significantly cheaper, with only a slightly smaller hard drive, the loss of the card reader and PS2 backwards compatibility Källa: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?rec=235094 Redigerat 23 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Man kan spela Ps1 och Ps2 spel på: 20GB verisonen - Har aldrig sålts i Sverige. 60GB versionen - Har utgått i Sverige. Man kan spela Ps1 spel på, INTE Ps2 spel: 40GB versionen - Har utgått i Sverige. 80GB versionen - Säljs i Sverige. 160GB verisonen - Säljs i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Man kan spela Ps1 och Ps2 spel på: 20GB verisonen - Har aldrig sålts i Sverige. 60GB versionen - Har utgått i Sverige. Man kan spela Ps1 spel på, INTE Ps2 spel: 40GB versionen - Har utgått i Sverige. 80GB versionen - Säljs i Sverige. 160GB verisonen - Säljs i Sverige. Då är det egentligen inte hårddisken som spelar nån roll utan en funktion dom tatt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 ok tack allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.