Rememberme Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) Hej går det att bränna två gånger på en Dual Layer-skiva som på DVD RW skivor? edit: Ingen som vet? Redigerat 24 Januari 2009 av 360boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Ingen som kan svara? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Uhh, nu hänger jag inte med här :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) Om du ska använda en dual layer skiva så ska väl filen vara så stor så att den får plats på den skivan. När jag brände mitt SSBB på en dual layer skiva så brändes det först klart, sen tog den andra sidan. (Märkte alltså när den byte sida genom nero). Vad var det du hade tänkt bränna? Redigerat 25 Januari 2009 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 25 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Men alltså om man har bränt en sak på en Dual Layer-skiva. Kan man då bränna över det och bränna en annan fil och så att den förra försvinner. Som man kan med DVD RW-skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Nej. Det finns inte att köpa RW DL-skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 28 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Nej. Det finns inte att köpa RW DL-skivor.men så menade jag inte. alltså på baksidan av fodralet till skivan är det en RW-ikon. Jag undrade om det då gick att bränna över. Ja tänkte bara för varför annars är det en RW-ikon där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToM10 Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Det är endast en logotyp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Det är endast en logotyp.Tack då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.