FANBOYKRIG!!! VEM E ME?!
Nej, förlåt. Det är ju SNES såklart.
Det vet väl alla?
FANBOYKRIG!!! VEM E ME?!
Nej, förlåt. Det är ju SNES såklart.
Det vet väl alla?
Nintendo 64 :)
Vi har haft ganska många diskussioner här på fuska.se innan, intressant och se hur denna blir.
Funderade på att ta Nintendo 8-bit, satt med det hela tiden bär jag var riktigt liten 8-)
Nintendo 8-bit ftw 8-)
Nintendo 64
Nintendo Wii ;) :lol: :)
NINTENDO 4-EVER,fast jag kunde inte välja alla nintendo grejer så jag valde nintendo wii :D :D :D
Nintendo Wii!! Äger fett har en sån, med spelen Sports,Play och Guitarhero worldtour!
Nintendo 64. Inte nog med att de bästa spelen finns till den konsolen, man blir sjuukt nostalgisk så fort man sätter på den. ^_^
Xbox 360 är ju bäst såklart :)
Helt klart är Nintendo 64 den bästa genom tiderna, men XBOX360 är ganska trevlig den också.
↗ till inläggetBara ganska?! :oHelt klart är Nintendo 64 den bästa genom tiderna, men XBOX360 är ganska trevlig den också.
Bland de som visades i listan? Playstation (ETTAN FFS!)
Men bland alla konsoller, Sega Mega Drive FTW!
super nintendo ofc! ^_^
Jag tycker att min xbox är så himla kul för att jag har spelat det så länge, Men så klart äger min ps3:a ut den ;)
360
Playstation 1 är ganska soft, men nu för tiden finns det den stora kampen (360 mot ps3)
Röstade på ps2, har bara en känsla att den e skön :P
MEN 360 FOR LAJF
nintendo wii gillar att röra mig struntar i grafiken
↗ till inläggetmen wow vad mycke man rör sig när man kör dom flesta wii spelen, man typ vickar på handen?nintendo wii gillar att röra mig struntar i grafiken
Nintendo 8-bit
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in