Hoppa till innehåll

Min Profilbild Är Konstig!


Pillshere

Rekommendera inlägg

Hej, det är shadow59 med en fråga: Hur ändrar jag profilbilden? Jag försökte byta bild en gång för att se hur det skulle se ut. Här är problemet: Jag kan inte byta tillbaka :( Jag fattar inte hur det händer, men byter jag bild och går ifrån min presentation så byts bilden ut till den förra automatiskt. Någon som vet varför det händer och hur man fixar det, skriv gänra, jag har testat allt men nej :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har inget med fuska.se att göra, när du surfar på fuska.se sparas din avatar på hårddisken så att det går snabbare att ladda nästa gång, och om du uppdaterar den så är det ofta så att din gamla avatar som ligger på hårddisken hämtas, det är så med i princip alla internet sidor.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har inget med fuska.se att göra, när du surfar på fuska.se sparas din avatar på hårddisken så att det går snabbare att ladda nästa gång, och om du uppdaterar den så är det ofta så att din gamla avatar som ligger på hårddisken hämtas, det är så med i princip alla internet sidor.

Det var inte avataren men tack!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...