Pillshere Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Hej, det är shadow59 med en fråga: Hur ändrar jag profilbilden? Jag försökte byta bild en gång för att se hur det skulle se ut. Här är problemet: Jag kan inte byta tillbaka :( Jag fattar inte hur det händer, men byter jag bild och går ifrån min presentation så byts bilden ut till den förra automatiskt. Någon som vet varför det händer och hur man fixar det, skriv gänra, jag har testat allt men nej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Tryck Ctrl + F5 i din presentation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Testa också att rensa cookies (kakor) om det inte fungerar med att uppdatera sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Nu är det ännu mer förvirrande! Det fixade sig självt! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Nu är det ännu mer förvirrande! Det fixade sig självt! :huh:Det är inte förvirrande, men vet inte riktigt hur man ska förklara hur det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Nu är det ännu mer förvirrande! Det fixade sig självt! :huh:Det är inte förvirrande, men vet inte riktigt hur man ska förklara hur det funkar. För mig är det det. Jag är inte direkt en moderator som vet sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Det har inget med fuska.se att göra, när du surfar på fuska.se sparas din avatar på hårddisken så att det går snabbare att ladda nästa gång, och om du uppdaterar den så är det ofta så att din gamla avatar som ligger på hårddisken hämtas, det är så med i princip alla internet sidor. Redigerat 30 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Det har inget med fuska.se att göra, när du surfar på fuska.se sparas din avatar på hårddisken så att det går snabbare att ladda nästa gång, och om du uppdaterar den så är det ofta så att din gamla avatar som ligger på hårddisken hämtas, det är så med i princip alla internet sidor.Det var inte avataren men tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Har samma problemm fattar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.