HaSsE93 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Skrivet 24 Januari 2009 Jo jag tänkte spela GTA IV men det står att jag måste ändra något i parental controls antagligen för att jag är minderårig, hur kan jag ändra detta? har titta i kontroll panelen och så. Citera
Gäst jagekung Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 Jo jag tänkte spela GTA IV men det står att jag måste ändra något i parental controls antagligen för att jag är minderårig, hur kan jag ändra detta? har titta i kontroll panelen och så.det är lättare om du skriver i GTA forumet Citera
HaSsE93 Skrivet 26 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2009 Jo jag tänkte spela GTA IV men det står att jag måste ändra något i parental controls antagligen för att jag är minderårig, hur kan jag ändra detta? har titta i kontroll panelen och så.det är lättare om du skriver i GTA forumet Jo, fast problemet är löst, kan låsas. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.