Smurf Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Tjenare forums nissar :P ! Nej då, skojar bara med er. Men jag heter Eiqu, Relativt ny på forumet. Men har lite erfarenheter om forum sen långt tillbaks! Tänkt att öppna upp en grupp eller en ''Klan'' som jag kallar det,men vad jag förståt kallas de grupp här på forumet. ''Gruppen'' kommer gå ut på att man ska lätt o smidigt kunna va med o få ihop en ''Raid'' på WoW. Eller träffas på ''Cs''. eller ha en spel tunering på PS3 med '' GTA IV'' eller Xbox och wii. Alltså syftet som sagt är att smidigt kuna få ihop för att kunna spela ett spel Online ! Namnet är inte riktigt bestämt än så länge. Självklart får alla som är med och sponsar gruppen för att få i hop Fuskmynt till att starta den, ge förslag och exempel för vad gruppen/klanen skall heta! Låter detta intressant? Sponsra vår nya grupp genom att sicka FuskMynt till mig så jag kan starta upp den ! Skriv gärna här vad ni har för namn förslag och hur mycket ni har sponsrat med. Vi behöver ganska mycket o än sålänge har vi ca 540 FM. ( Kommer lägga upp detta på många forums är på Fuska.se :) ) Tack på förhand och hoppas att vi får en enormt roligt grupp ! // Eiqu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Kan du sluta spamma om detta i varje sub-forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Visst är det dyrt med klubbar men Admin vill ju ha pengar. 500 Fuska Mynt för att skriva en presentation... Men jag håller med Gamer, det räcker med en tråd. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) jag tycker att klubben ska heta OnlineGang eller Online Gang eller CTAP online (come together and play online) Jag lägger alla mina fm som jag har nu. Håller med GamerB dessutom tror jag man får varningar om man skapar samma tråd i flera forum jag råkade nämligen göra det misstaget en gång så Xade (en moderdator) gav mig en varning för det. men nu har jag köpt bort den med fm. Redigerat 25 Mars 2009 av laxan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.