Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Är det nån mer än jag som har fått många virus från Runescape? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Nej, och du kan inte få virus från Runescape. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Är det nån mer än jag som har fått många virus från Runescape?Du tro inte att runescape ger virus för det är bara för du försöker skrämma upp folk, Det kan vara din dator som har en smittad fil eller nåt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) MEN varför såg jag då att virus från min data kom från RS när jag gjorde en scan då? Jag skulle vilja ha hjälp med det här problemet för jag skulle vilja spela RS virusfritt igen. Det var inte bara virus, jag fick nämligen trojaner oxå. Men dom fick jag bort utan problem Redigerat 25 Januari 2009 av ShadowZelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 MEN varför såg jag då att virus från min data kom från RS när jag gjorde en scan då? Jag skulle vilja ha hjälp med det här problemet för jag skulle vilja spela RS virusfritt igen. Det var inte bara virus, jag fick nämligen trojaner oxå. Men dom fick jag bort utan problem Bild tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 öhh tror inte det. Har inte spelat RS på typ ett halvår p.g.a virusen. MEN det kan bero på om jag accepterade nån fil av nån från RS, så själva sidan kanske inte ger virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Varför tar du då upp det nu om det inte är ett problem längre, och dessutom så kan man inte acceptera filer från andra. Möjligtvis från forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) Det kan vara så att du har fått ett dator virus, som har lagt sig i en runescape fil i din datorn. Och när du går in på runescape för att spela så används just den filen. Då reagerar ditt anti-virus program. Men jag är ganska säker på att du inte fått ett virus från www.runescape.com. Utan du har fått ett virus som ligger och stör. Vad du ska göra är att du ska virus scanna din dator efter virus, när du väl hittar viruset så kolla vart den ligger placerad och sedan tar du bort den. Om det nu ligger ett virus i en fil från runescape så är det ingen fara med att ta bort den, för att om du tar bort den, så får du en ny när du spelar runescape nästa gång. Vad har du för något anti virus program? Redigerat 26 Januari 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Jag har ESET NOD32 antivirus tm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Jag har ESET NOD32 antivirus tm Alla antivirus bedömer olika om vad som är ett virus eller inte. Själv har jag nod32 och får inte virus när jag spelar Runescape. (Loggar in då och då och kollar till gubben) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Varför ta upp det här ett halvår efter att du fick virus? Om du vill varna andra har du låtit det dröja 6 månader. Så sluta ljuga, du får inga virus från Runescape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Men jag ljuger inte, och jag vill inte varna andra. Jag vill bara få problemet hopplöst. Men med er sarkasm verkar det hopplöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg