Hoppa till innehåll

Virus Från Runescape

Gäst ShadowZelda

Rekommendera inlägg

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ShadowZelda

MEN varför såg jag då att virus från min data kom från RS när jag gjorde en scan då?

Jag skulle vilja ha hjälp med det här problemet för jag skulle vilja spela RS virusfritt igen.

Det var inte bara virus, jag fick nämligen trojaner oxå. Men dom fick jag bort utan problem

Redigerat av ShadowZelda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEN varför såg jag då att virus från min data kom från RS när jag gjorde en scan då?

Jag skulle vilja ha hjälp med det här problemet för jag skulle vilja spela RS virusfritt igen.

Det var inte bara virus, jag fick nämligen trojaner oxå. Men dom fick jag bort utan problem

Bild tack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ShadowZelda

öhh tror inte det. Har inte spelat RS på typ ett halvår p.g.a virusen.

MEN det kan bero på om jag accepterade nån fil av nån från RS, så själva sidan kanske inte ger virus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan vara så att du har fått ett dator virus, som har lagt sig i en runescape fil i din datorn. Och när du går in på runescape för att spela så används just den filen. Då reagerar ditt anti-virus program. Men jag är ganska säker på att du inte fått ett virus från www.runescape.com. Utan du har fått ett virus som ligger och stör.

Vad du ska göra är att du ska virus scanna din dator efter virus, när du väl hittar viruset så kolla vart den ligger placerad och sedan tar du bort den. Om det nu ligger ett virus i en fil från runescape så är det ingen fara med att ta bort den, för att om du tar bort den, så får du en ny när du spelar runescape nästa gång.

Vad har du för något anti virus program?

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ShadowZelda

Men jag ljuger inte, och jag vill inte varna andra. Jag vill bara få problemet hopplöst.

Men med er sarkasm verkar det hopplöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...